Financial

Thursday, May 29, 2008

Chris Cantell Discusses Financials: Si go sakam nazad mojot sakan silen dolar


Ponekogaš ne možam da rešam dali mojata lična karakteristika e taa koja ne mi dozvoluva da se grižam premnogu za rabotite koi ne gi razbiram vo potpolnost ili na koi može da vlijaam se dar ili prokletstvo. Od edna strana, očigledno e deka e podobro za mene, za moeto zdravje, za dobrata okolina i za oddržuvanje na dobro raspoloženie toa što ne se grižam za raboti koi ne se pod moja kontrola, kako što se slabiot dolar i turbulentnoto menuvanje na akciite i možnosta od recesija vo SAD, koja definitivno ke se raširi kako čuma, i ke gi pogodi Evropskite pazari kako i ekonomiite nasekade niz svetot koi se povrzani i meguzavisni.Od druga strana, mojata svest postojano me narekuva bezgrižen ignorant, obvinuvajki me poradi toa što voopšto i ne pomisluvam na toa kako edna vakva situacija može da mi vlijae, na moite finansii, na mojot budzet, na strukturata na moite prihodi i trošoci itn. Sekoj den taa go otvara vesnikot na edna posebna strana, gi stava očilata da izgleda ušte popametno, gi iskrivuva očite, go sobira čeloto i počnuva da mi kažuva što misli deka moraneizbežno da go znam. Denešnata lekcija ja vkluči slednata tema: Indeksot na standard i siromaštija koj pokažuva deka cenite na domovite vo SAD opadnale za 11,4% samo vo januari, dodeka Wall Street se čini malku postabilen, Dow Jones indeksot opadnal za 0,13%, cenite na zlatoto prodolžuvaat da rastat, a dolarot ostanuva slab. Da bidam iskren so vas, prestanav da ja slušam kratko otkako imaše udar dodeka čitaše za amerikanskiot dolar kako se bori so drugite glavni valuti, kolnejki se vo Gospod dek ke najde način kako da se izvlečat od ovaa situacija, niz solzi velejki deka si go čeka povratokot na danokot od letoto što go pominala tamu i kolku e nefer deka taa platila poveke a ke i bide vrateno pomalku poradi stapkata na zamena-I togaš definitifno sfativ deka e prokletstvo. Kompletno zaboraviv na povratokot na danokot.

related story: http://news.yahoo.com/s/ap/20080325/ap_on_bi_st_ma_re/wall_street;_ylt=Ar3nbTZ7eg9ZeuSsdxdRS5Gs0NUE

by Zivka Deleva
for PocketNews (http://pocketnews.tv)

PocketNews is a new real-time news broadcaster delivering the latest and hottest news right to your pocket ! With global clients who want to be kept up to date, PocketNews is everyone's way of keeping in touch with the World.

These news are brought to you by CantellTV, its technology partner SigEx Telecom and its founder Chris Cantell. CantellTV is the fastest growing provider of digital broadcasting coupled with enhanced communications, allowing people to easily control, view, upload and share digital content through proprietary interface. CantellTV has relationships with a growing network of international clients delivering millions of videos per day with more than 50,000 new videos uploaded and 200 hours of new TV shows broadcasted daily to a wide range of viewers, from 5 to 7 year olds of LiveCartoons; to 16 to 24 year old active social users of MyJumps; to fortune 50 corporate clients utilizing enhanced broadcasting services. CantellTV is committed to delivering infinite choices to your world of entertainment at the tip of your fingers. Chris Cantell retains consulting arrangements with several pre-IPO companies.

Edited by Iveta Nagyova

Labels: , , , , , ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home